Eryk Maler
Malarstwo, Rysunek
e/ryk maler - twórca teorii haloimpresjonizmu
MALARSTWO, jestem człowiekiem
**************************
o cenę wysyłki za granicę, proszę zawsze pytać przed zakupem
=============
materiały performance 01, 02, 03, o ludzkiej niedoli, zarchiwizowałem
OFERUJĘ ARCYDZIEŁA
-------------------
a to
treść MOJEJ teorii haloimpresjonizmu:
W oku malarza, oświetlony obszar, posiadający kolor i walor, niezaprzeczalnie ma wpływ na sąsiedni obszar, zmieniając go w sposób istotny. Transformacja przebiega w przeciwnym kierunku, zarówno pod względem temperatury barwy, jak i waloru (światłocienia), tzn., że oświetlony detal otoczony jest kontrastującą w stosunku do niego otoczką, a kolejne halo, czyli poświaty powtarzają się rytmicznie, gasnąc stopniowo wraz z rosnącą odległością od tego detalu. Najlepsi malarze, w najlepszym okresie życia dostrzegali i dostrzegają to, i nie tylko niejako warstwy kontrastowe, walorowo (światłocień) i zróżnicowane pod względem temperatury barwy, położone w bok od przedmiotu, czy detalu, ale również dostrzegają, nawet - warstwy położone pomiędzy przedmiotem, czy detalem, a swym okiem, okiem malarza i dotyczy to zarówno przestrzeni w rzeczywistości realnej jak też potem przestrzeni na płaszczyźnie malarskiej. Oczywiście, jak każda z wielu ogłoszonych już teorii malarstwa, nie da się Ona często zastosować w malarstwie - bezwzględnie, ale ważne jest dla malarzy i nie tylko: by ją zrozumieć i stosować, choćby doraźnie i to tak - by osiągnięty wtedy efekt, np. malarski, ją - potwierdzał. Teoria Haloimpresjonizmu - służy często malarstwu, które jest kontynuacją Impresjonizmu.
MALARSTWO, jestem człowiekiem
**************************
o cenę wysyłki za granicę, proszę zawsze pytać przed zakupem
=============
materiały performance 01, 02, 03, o ludzkiej niedoli, zarchiwizowałem
OFERUJĘ ARCYDZIEŁA
-------------------
a to
treść MOJEJ teorii haloimpresjonizmu:
W oku malarza, oświetlony obszar, posiadający kolor i walor, niezaprzeczalnie ma wpływ na sąsiedni obszar, zmieniając go w sposób istotny. Transformacja przebiega w przeciwnym kierunku, zarówno pod względem temperatury barwy, jak i waloru (światłocienia), tzn., że oświetlony detal otoczony jest kontrastującą w stosunku do niego otoczką, a kolejne halo, czyli poświaty powtarzają się rytmicznie, gasnąc stopniowo wraz z rosnącą odległością od tego detalu. Najlepsi malarze, w najlepszym okresie życia dostrzegali i dostrzegają to, i nie tylko niejako warstwy kontrastowe, walorowo (światłocień) i zróżnicowane pod względem temperatury barwy, położone w bok od przedmiotu, czy detalu, ale również dostrzegają, nawet - warstwy położone pomiędzy przedmiotem, czy detalem, a swym okiem, okiem malarza i dotyczy to zarówno przestrzeni w rzeczywistości realnej jak też potem przestrzeni na płaszczyźnie malarskiej. Oczywiście, jak każda z wielu ogłoszonych już teorii malarstwa, nie da się Ona często zastosować w malarstwie - bezwzględnie, ale ważne jest dla malarzy i nie tylko: by ją zrozumieć i stosować, choćby doraźnie i to tak - by osiągnięty wtedy efekt, np. malarski, ją - potwierdzał. Teoria Haloimpresjonizmu - służy często malarstwu, które jest kontynuacją Impresjonizmu.